sâmbătă, 14 noiembrie 2009

amintiri din liceu

Cu totii putem spune ca anii de liceu au fost printre cei mai frumosi ani din viata nostra. Ma uitam pe albumul foto de sfarsit de clasa a 12 si miam revazut totii colegii si imediat m-a apucat melancolia si un dor nebun de ei.......uitandu-ma prin album au inceput sa-mi amintesc de toate nebuniile facute in liceu....cum plecam de la mate in Corin( terasa noastra mult iubita), cum am reusit sa o pacalim pe profa' de muzica printr-un anunt care spunea " DEZINSECTIE - clasa s-a mutat la 215"....si acum imi amintesc ca a fost prima oara cand am reusit cu totii sa ne abtinem sa nu facem galagie o ora de curs :))).....cum am plecat in Grecia si era cat pe ce sa intru alaturi de alti colegi in comisia de disciplina......cum am plecat la mare cu ANT-ul si a dormit Mishu la noi in camera fara ca cei de la receptie sa stie:)))......cum era sa devenim o clasa de piromani....si muulte alte intamplari trasnite care au facut ca acei ani sa fie unii de neuitat. Mie dor de acele zile, dar nu uit ca multi am pastrat legatura si ca vor mai fi clipe de genul asta....nu stiu cand, dar stiu ca vor mai fi....clipe care peste multi ani ma vor face sa-mi amintesc ca viata e frumoasa si merita traita fiecare clipa din plin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu